Livrarea, returul și anularea comenzii

Misiunea noastră este să fim un partener de încredere pentru colaboratorii noștri, să oferim o gamă cât mai completă de produse în cel mai scurt timp.

  • Livrările pentru comenzi de peste 200 RON se fac în max. 24 ore de la lansarea comenzii prin firme specializate de curierat.
  • Produsele comercializate de Asociaţia Clubul Sportiv Hochei Gheorgheni sunt livrate în ambalajul original (legături, cutii, role) și sunt însoțite de factură fiscală.
  • Articolele care se pot livra și în cantități mai mici sunt menționate în catalogul de produse.
  • Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ standardelor în vigoare.
  • În cazul depozitării conforme, produsele noastre își păstrează calitatea pe timp nelimitat sau până la expirare, dacă este cazul.
  • Garanția se aplică doar în cazul depozitării și utilizării corespunzătoare.
  • Certificatele de calitate și de performanță sunt emise de producător și se pot solicita de la biroul tehnic al firmei Asociaţia Clubul Sportiv Hochei Gheorgheni.
  • Prețurile în euro sunt actualizate zilnic și se calculează la cursul BNR din ziua respectivă.
  • Condițiile generale de transport sunt aplicabile clienților noștri cu care suntem în relații contractuale.

Condiții de retur:

La livrarea produselor, Cumpărătorul are obligația de a verifica cantitatea și integritatea ambalajului, a produselor și accesoriilor acestora. În cazul sesizării unei neconformitati, Cumpărătorul trebuie să sesizeze reprezentantul de vânzări în termen de maxim 2 zi lucrătoare de la recepționare produselor. 

Returul produselor după acest termen, se va efectua contra cost, la o suma reprezântând 10 % din valoarea totală a produsului/produselor returnate.

Pot fi returnate următoarele produse:

  • Produsele sunt returnate cu respectarea termenului prevăzut mai sus. 
  • Produsele sunt returnate în ambalajul original, accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire); 
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.); 
  • Produsele sunt în termenul de valabilitate/garanție; 
  • Produsele nu au fost personalizate la cererea Cumpărătorului sau nu au facut obiectul unei comenzi speciale; 

Nerespectarea condițiilor de mai sus poate determina refuzul Vânzătorului de a accepta returnarea produselor. 

Politica de anulare a unei comenzi:

Anularea comenzii se poate realiza de către ambele părți fără justificare sau notificare prealabilă ori obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte. 

Cumpărătorul poate solicita anularea comenzii la accesarea secțiunii Check out / Detalii comandă / Anulare comandă sau ulterior prin e-mail la adresa gyergyoihk@gmail.com 

  1. Comanda se anulează automat, dacă 
    • cardul folosit la plată nu a fost acceptat de către banca emitentă a cumpărătorului și/sau de către procesatorul de plăți online agreat de Fan Shop 
    • a intervenit o eroare de comunicare între banca cumpărătorului și procesatorul de plăți online agreat de Fan Shop; 
    • stocul articolului ales s-a epuizat în timpul finalizării comenzii. 
  2. Anularea unei comenzi de către 
    • Cumpărător, dacă s-a realizat în termen de 15 minute după confirmarea acestuia. Fără taxe suplimentare de anulare. 
    • Fan Shop, dacă produsul devine indisponibil (de exemplu, dar fără să ne limităm la numărul mare de comenzi pentru produsul în cauză; orice motiv imputabil Fan Shop; etc.) sau platforma on-line nu a funcționat corespunzător.  
  3.  Anularea înainte de expediere 
    • Dacă comanda nu a fost expediată, cumpărătorul poate anula comanda fără costuri suplimentare.
  4. Anularea după expediere
    • După expediere comanda nu mai poate fi anulată, însă cumpărătorul poate refuza coletul la livrare sau poate opta pentru returul produselor în termen de 14 zile de la primire. 
  5. Rambursarea plății 
    • După anulare rambursarea plății se va realiza în termen de 7 zile lucrătoare prin metoda de plată prin care s-a achitat comanda. 

Pentru întrebări suplimentare cu privire la stadiul și/sau procesul de anulare vă rugăm să vă adresați în scris la adresa gyergyoihk@gmail.com.