Misiunea noastră este să fim un partener de încredere pentru colaboratorii noștri, să oferim o gamă cât mai completă de produse în cel mai scurt timp.
- Livrările pentru comenzi de peste 200 RON se fac în max. 24 ore de la lansarea comenzii prin firme specializate de curierat.
- Produsele comercializate de Asociaţia Clubul Sportiv Hochei Gheorgheni sunt livrate în ambalajul original (legături, cutii, role) și sunt însoțite de factură fiscală.
- Articolele care se pot livra și în cantități mai mici sunt menționate în catalogul de produse.
- Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ standardelor în vigoare.
- În cazul depozitării conforme, produsele noastre își păstrează calitatea pe timp nelimitat sau până la expirare, dacă este cazul.
- Garanția se aplică doar în cazul depozitării și utilizării corespunzătoare.
- Certificatele de calitate și de performanță sunt emise de producător și se pot solicita de la biroul tehnic al firmei Asociaţia Clubul Sportiv Hochei Gheorgheni.
- Prețurile în euro sunt actualizate zilnic și se calculează la cursul BNR din ziua respectivă.
- Condițiile generale de transport sunt aplicabile clienților noștri cu care suntem în relații contractuale.
Condiții de retur:
La livrarea produselor, Cumpărătorul are obligația de a verifica cantitatea și integritatea ambalajului, a produselor și accesoriilor acestora. În cazul sesizării unei neconformitati, Cumpărătorul trebuie să sesizeze reprezentantul de vânzări în termen de maxim 2 zi lucrătoare de la recepționare produselor.
Returul produselor după acest termen, se va efectua contra cost, la o suma reprezântând 10 % din valoarea totală a produsului/produselor returnate.
Pot fi returnate următoarele produse:
- Produsele sunt returnate cu respectarea termenului prevăzut mai sus.
- Produsele sunt returnate în ambalajul original, accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
- Produsele sunt în termenul de valabilitate/garanție;
- Produsele nu au fost personalizate la cererea Cumpărătorului sau nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
Nerespectarea condițiilor de mai sus poate determina refuzul Vânzătorului de a accepta returnarea produselor.
Politica de anulare a unei comenzi:
Anularea comenzii se poate realiza de către ambele părți fără justificare sau notificare prealabilă ori obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte.
Cumpărătorul poate solicita anularea comenzii la accesarea secțiunii Check out / Detalii comandă / Anulare comandă sau ulterior prin e-mail la adresa gyergyoihk@gmail.com.
- Comanda se anulează automat, dacă
- cardul folosit la plată nu a fost acceptat de către banca emitentă a cumpărătorului și/sau de către procesatorul de plăți online agreat de Fan Shop
- a intervenit o eroare de comunicare între banca cumpărătorului și procesatorul de plăți online agreat de Fan Shop;
- stocul articolului ales s-a epuizat în timpul finalizării comenzii.
- Anularea unei comenzi de către
- Cumpărător, dacă s-a realizat în termen de 15 minute după confirmarea acestuia. Fără taxe suplimentare de anulare.
- Fan Shop, dacă produsul devine indisponibil (de exemplu, dar fără să ne limităm la numărul mare de comenzi pentru produsul în cauză; orice motiv imputabil Fan Shop; etc.) sau platforma on-line nu a funcționat corespunzător.
- Anularea înainte de expediere
- Dacă comanda nu a fost expediată, cumpărătorul poate anula comanda fără costuri suplimentare.
- Anularea după expediere
- După expediere comanda nu mai poate fi anulată, însă cumpărătorul poate refuza coletul la livrare sau poate opta pentru returul produselor în termen de 14 zile de la primire.
- Rambursarea plății
- După anulare rambursarea plății se va realiza în termen de 7 zile lucrătoare prin metoda de plată prin care s-a achitat comanda.
Pentru întrebări suplimentare cu privire la stadiul și/sau procesul de anulare vă rugăm să vă adresați în scris la adresa gyergyoihk@gmail.com.